Pandemi kaynaklı paranın bir numaralı ismi olan ABD
çok fazla dolar bastı.
Faizleri sabit tuttu.
2 senedir dünyada inanılmaz bir dolar bolluğu varken
ekonomi bu hale gidiyor.
Halen şimdiki durumu 2001 krizi ile karşılaştırıp bugünkü politikayı savunan adamla,
Bunu görüp savunan kişi ile tartışmaya girmeyiniz.
Vahiy gelse inanmazlar.