Pandemi kaynaklı paranın bir numaralı ismi olan ABD

çok fazla dolar bastı.

Faizleri sabit tuttu.

2 senedir dünyada inanılmaz bir dolar bolluğu varken

ekonomi bu hale gidiyor.

Halen şimdiki durumu 2001 krizi ile karşılaştırıp bugünkü politikayı savunan adamla,

Bunu görüp savunan kişi ile tartışmaya girmeyiniz.

Vahiy gelse inanmazlar.