En azından bişeyler izleyip bir fikir belirtmişsiniz. Yoksa direkt engeller geçerdim. Bende fikrimi belirteyim sizde akıl yürütün hocam. Ecevit zamanı yada eskileri sonrası farketmez kimse şuandan iyi yada kötü demiyor. Sen şuan ki haline bakıp hala bundan iyisi yok diye aynı şekilde devam edersen bu halk daha çok çeker. Birilerini o koltuklara yapıştırmaya izin vermemiz lazım. Denersin oy verirsin beğenmedin yallah der gönderirsin sonrakine bakarsın. Ecevitten sonra kaç yıl geçmiş iyisiyle kötüsüyle şuan adamın arkasından bir kişi bile çaldı çırptı diyebiliyormu? Diyemez çünkü. Diyebildikleri tek şey var yağ tüp kuyruğu. O zamanlar Kıbrıs harekatı oldu. Millet bunu istedi gereği yapıldı sonucunu hep birlikte ödedik. Şimdi gelip bu şekilde eleştirirsen adama dönek derler. Bundan çok değil 2 sene öncesine kadar daha kriz bu kadar derin bile değilken millet soğan patates kuyruğuna girdi. Ne çabuk unutuluyor hayretler içerisindeyim. Şuan millet 1-2 lira ucuz alayım diye ekmek kuyruğuna giriyor. Bizim burda ya fırında yaşlı teyzeler amcalar bayat ekmek alıyorlar daha ucuz diye. Yav bunları görüp insanın içi hiç sızlamaz ya. Elinizi vicdanınıza koyun, sonra önümüzdeki seçimde öyle verin. Daha ne diyeyüiim ki...