Gectigimiz hafta bende kârdan gelen dolarlarla kaldirac denedim ilk kazandim sonra daha cok kazanmak icin kollari sivadim 12 saat icinde binance beni sıvadi. 2 telefondanda kaldirdim uygulamayi. Burada yazan arkadaslar bosuna yazmiyor 10 kisiden 9 u kazanmis olsa dahi kazandigi dahil ana parasini kaybediyor.

Kaldiractaki kazanci gorunce insanlar spot piyasasi cok hantal geliyor ve olan olsun spot bekleyecegime elimdekilerin hepsiyle kaldirac deneyeyim, kazanirsam devam ederim kaybedersemde hic yokmus gibi dusunurum kafasiyla islem yapiyor ve gün sonunda elindekilerinden oluyorlar. Sizde nasil olsa 40 dolarda havadan geldi diyerek elinizdeki tüm parayla rahatca oynuyorsunuz cunkü sifira dussede kendinizi avutacak bi sebep bulmussunuz simdiden geçmis olsun