Merhabalar,

R10 Üzerinden Instafly ile tanıştım ve yıllarca kullandım
Son 1 yıldır Instagram ile pek ilgilenmiyorum ve Twitter'a yönelmiştim
TwitFly'ı görünce çok mutlu oldum ancak istediğim bir özellik eklenmemişti hemen @tolgasen; beye PM attım, istediğim özellik çalışanlar tarafından 1 hafta içerisinde
eklenip kullanılabilir hale geldi. İlgi alakalarından dolayı ekstra teşekkür etmek istiyorum çünkü ben hali hazırda lisansımı almıştım isteseler bu özellik yok diyip beni yollayabilirlerdi
bunun yerine özelliği deneyip test ettiler ve Twitfly'a eklediler tüm Socifly ailesine teşekkür ediyorum.

Bu arada ortalama 2.5 yıl önce Tolga beye Insta ile ilgili bi feedback verip bunu yapabilir miyiz sorusunu sormuştum, tolga bey 3 gün içerisinde programa ekleyip demo gönderdi ancak Instagram'ın
Politikalarından dolayı kullanamadık ancak tolga bey gene istediğimi eksiksiz yerine getirmişti, herkes yazılımcı olabilir herkes program yapabilir ancak herkes böyle yeniliklere açık olamaz!
Tekrar teşekkürler @tolgasen;