Küçük zaferlerle tatmin olan büyük zaferlere erişemez. İnsanlar büyük bir gaflet içinde Allahtan korkmuyor cebinde ki fakirin hakkını düşünmüyor sanki bütün malı onunmuş gibi parasıyla yatırım yapıp ev araba aldığı yetmezmiş gibi arta kalanlada döviz ve altın alıyor. Neden fakiriz çünkü piyasada para dönmüyor iş veren elemanın hakkını vermediği gibi devlet memurunu sömürüyor. Kimse halinden memnun değil öğretmenler avukatlar doktorlar polisler harıl harıl çalışıp birde geçim derdine düşüyor. Versinler kadifiye memura 15 bin lira kadrolara yeni personel alsınlar bak millet refaha çıkıyor mu çıkmıyor mu. Haydi biz garibanız ama savcısı müdürü hekimi bunlar da mı gariban herkesi etkisiz zannediyorlar bu çok büyük bir yanılgı... Bazı şeyleri sineye çekmekle aptallık aynı şey değil maalesef.