Konu ile alakasız sormak istedim. Storm**** die bir uygulama indirdim dün 4 saatte 1 topluyorsun günde 0,50 dolar ayda 15 dolar alt çekim 10 dolar . Bunlar zaman kaybımı cidden çekiliyormu bu para acaba