bilmiyorum kafeye gidiyor musunuz ama çoğu kafede durum benzer şekilde işliyor. Evet aynı mekana gittim çünkü bir şeyleri değiştirebilmek, paramla zehirlenmemek aynı zamanda da görevini yapmayan kişilerin cezalandırılması için. Sigara içen kişilere saygı duyuyorum kendi tercihi kendilerini zehirleyebilirler ama içmeyen kişileri zehirlemeye hakları yok diye düşünüyorum.
Hak veriyorum tabiki orası öye haklısnız ama ne yazıkkı tamamen uygulanırsa 2 tarafı da zora sokucacağı için ( sigara içenler ve işletme sahipleri ) pratikte münkün olmayacak bişey mecbur prosedüre uyan bir mekan bulmanız gerek oda eskiye göre azaldı baya artık gelenek haline geldi içilmesi malesef