AkDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kafelerde normalde içilen bölümle içilmeyen ayrı olması gerekiyor ama çogunlukla kafelerde tüm alanın ortak ordugunu göruyorum , Bu birazda gelenek çok rahatsız oluyorsanız mekan deyiştirin Sizde ısrarla o mekana gitmissiniz kusura bakmayın ama sizdede var bi gariplik rahatsız olan zaten gelmez bidaha olur biter
bilmiyorum kafeye gidiyor musunuz ama çoğu kafede durum benzer şekilde işliyor. Evet aynı mekana gittim çünkü bir şeyleri değiştirebilmek, paramla zehirlenmemek aynı zamanda da görevini yapmayan kişilerin cezalandırılması için. Sigara içen kişilere saygı duyuyorum kendi tercihi kendilerini zehirleyebilirler ama içmeyen kişileri zehirlemeye hakları yok diye düşünüyorum.