Hocam kafelerde normalde içilen bölümle içilmeyen ayrı olması gerekiyor ama çogunlukla kafelerde tüm alanın ortak ordugunu göruyorum , Bu birazda gelenek çok rahatsız oluyorsanız mekan deyiştirin Sizde ısrarla o mekana gitmissiniz kusura bakmayın ama sizdede var bi gariplik rahatsız olan zaten gelmez bidaha olur biter