Çoğumuz kapalı mekanlarda sigara içen/içtiren bu yobaz ve barbarların dumanlarına maruz kalıyoruz malesef. Ben de pek çok kez şikayet etmeme rağmen sonuç alamadım. Şayet bir mvekili veya birisinin tanıdığı olsaydınız çoktan ceza yazılmıştı.