Kvkk ihlalinden bı ton para öder savcılığa verin kimse sizin izniniz olmadan numaranızı vs hiç bir şeyinizi paylasamaz bı ton borç öder öyle kolay deil her şey
Cimer üzerinden yazsam olur mu acaba? Engelli olduğum için bu havada savcılık falan zor olur bana