Merhabalar,
Öncelikle tebrik ederim, elektrik faturasındaki farkı 1 ay sonra paylaşabilirsineniz çok sevinirim merak ettim
Modem zaten herkesin evinde sürekli çalışıyor onu hesaba katmıyorum. Bilgisayarın sitesindeki elektrik tüketimi 35W olarak yazıyor. Sistemim yük altında olmadığı için bu değeri baz alarak hesaplama yaptım şu değerler çıkıyor hocam