Merhaba herkese. Windows 10 işletim sistemine sahip bilgisayarımı 11'e yükseltmeyi düşünüyorum. Yükseltme yaparsam acaba Word, Outlook gibi Office programlarında veya crackli Adobe programlarında bir sorun oluşur mu?