bu gün zam geldi maclere keşke 2 gün önce alsaydınız.
Hocam bir yerden alacağım vardı. Sözde dün atacaktı bugün attı. O yüzden alamadım baya da sovdum adama valla
Yeni zamlara göre söylenmeyecekse cihaz satıldıktan sonra satıcı üzerine ne koyup da yenisi alınacak?
ben 9500e macbook pro satmaya çalışıyordum. Şimdi 10.000 verseler veremem artık. Üzerine iki katını koymam gerekecek çünkü.
Hocam kişi açıklamasına eğer ihtiyaçtan dolayı satılık yazıyorsa ve alım tarihi baya geçmişse gidip de 18.000 koymaz. Mart 2021de aldığı bilgisayarı 78 pil devri ile 18e satıyor. Böyle de ticaret olmaz ki