Arkadaşlar stabil calisan bir sistem olsa kimse bunu satmaz galiba hesapların 7 8 liraya satıldığı bir dönemde ☺️
Bir çok kişi ile görüştüm yazmaya herkes yazarım diyor fakat hesap açma konusunda kimse garanti vermiyor. Ben programcıyim Facebook dan anlamam diyor.
Yani yazdırdigim program 1 hesap bile açmasa parami alırım diyor. Aman dikkat