Merhabalar, daha önce çok fazla Uİ tasarım yaptım fakat sadece tasarım olarak deneme amaçlı. Bu tasarımları satabilir miyim yazılıma dökmeden? Ya da psd bir formatı nasıl yazılıma dökebilirim bilgisi olan var mı?