Kaynağı dediğim bir açıktan mı yararlanıyorsunuz, ayrıntılı açıklayın demedim zaten.
Yani sizden alırız 1 yıl sonra savcılıkla uğraşırsak o zaman vay halimize olur.Bu yüzden cevap arıyorum sorularıma. Bize de öğretin şeklinde bir talebim olmadı
Sistem açığı vs değil hocam bilgi veremiyorum fakat illegal olmadığını daha önce de belirttim tekrar belirtiyorum