Bugün muhasebecim aradı.
Genç girişimci olduğun için dilekçe vericez 75.000tl vergiden muaf olacaksın dedi.
Yoğunluktan ve dalgınlıktan pek anlamadım açıkcası.
Sizin bu dilekçeden haberiniz var mı?
Bu kadar vergiden muaf olmak demek, bu kadar paranın cebimize kalması demek çünkü.
Umarım anladığım gibidir.
Yanlış bilmiyorsam 29 yaş altı, şahıs şirketi kurduğunda ilk 3 sene vergi gibi şeyler ödeme yapmıyor gibi bir uygulama var. araştırabilirsiniz bunuda