s_akarisik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelir vergimiz de kestiğimiz faturaların KDV'sinden oluşmuyor mu hocam zaten 😊
Kardom burada gelir vergisi dediği şey her sene sonunda o yıl aldıklarını verdiklerini hesaplar devlet ve kestiğin her ay +18 ödediğin kdvlerin üstünde birde sene sonu senden +%18 gelir vergisi alır.
Bu muafiyette bahsedilen vergi bunu kapsar kdv'yi sen her ay sonunda ödersin.