dolar üzerine sanırım çok fazla konu açılıyor ve modlarda bunu engellemek adına forumun aşırı kalabalık olmaması için tek konu üzerinden yürütüyorlar. bir yandan da konuda çok yorum varken birden silinmesi yazılanların boşa gitmesi de üzücü
Hocam konuyu açmak bile dakikalar alıyor, bir emek söz konusu. Bu forum Coşkun bey ile, moderatörler ile ve üyeler ile bir bütün. Böyle yaparak bu bütünün parçalarını kesmekteler. Kaç tane değerli yorum yapıldı kim bilir