Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
dolar üzerine sanırım çok fazla konu açılıyor ve modlarda bunu engellemek adına forumun aşırı kalabalık olmaması için tek konu üzerinden yürütüyorlar. bir yandan da konuda çok yorum varken birden silinmesi yazılanların boşa gitmesi de üzücü