@Bip; @YavuzTR; siz bu durumda ne yaparsınız hocamlarım? 12-13 kişi yorum yapmıştı, okuyamadım. Silinmeyen gönderiler de var. Burada bir haksızlık yok mu?

(Bir tek siz aklıma geldiniz mod olarak. Fikirlerinizi almak isterim. Keza ilgili kategori mod’u da yorum yaparsa çok daha güzel olur.)