Arkadaşlar,
Dünya hali gecikmeler yaşanabiliyor, bazı arkadaşlar ödememi yapmadı vs vs gibi saçmalamışlar kimsenin ödemesini yapmamazlık vs yapılmadı.
Herkesin ödemesi yapıldı zaten 2 gün bekleyip kaldırabilir, bu sitelere daha zarar veriyor zaten buna durduk yere neden izin vereyim.
İlgili arkadaşların saçmalamamalarını tavsiye ederim.
iyi çalışmalar..
Süresi biten arkadaşlar yazarsa tekrardan başlayabiliriz.