Arkadaşlar merhaba yazılım ögreniyorum şuan Html Css Bootstrap bitirdim. Video izlerken not alıyorum yazıp çiziyorum izliyorum. Şuanda JavaScript Temel kodları öğrendim DOM kısmına daha geçmedim . Ama javascriptten sonra çok büyük bir motivasyon kaybı oluştu resmen kırılma noktasındayım .Kodları nerde ne zaman kullanma kısmında zorluk çekiyorum. Cssden sonrada böyle olmuştum ama bootstrap ile hevesim daha da artmıştı kolay olduğundan sanırım. Yazılım ögrenenler tavsiye verebilirler mi ? Pes etmemek için uğraşıyorum.
Merhaba, bu alanda eğitim veren biri olarak kısaca şunları tavsiye edebilirim. Birincisi html, css sonrası bootstrap'e girmek esasında bir hata. Yapmanız gereken en önemli şey sadece html ve css kullanarak karşınıza alacağınız örnek 5-6 tane sayfa oluşturmanız, bunları responsive olarak yapabilir olduktan sonra javascript'e öyle girin. Bazı temelleri oturtmadan üst üste bilgi yığarsanız netice alamazsınız. Kendinize zaman tanıyın yavaş ve emin adımlarla ilerleyin.