Arkadaşlar merhaba yazılım ögreniyorum şuan Html Css Bootstrap bitirdim. Video izlerken not alıyorum yazıp çiziyorum izliyorum. Şuanda JavaScript Temel kodları öğrendim DOM kısmına daha geçmedim . Ama javascriptten sonra çok büyük bir motivasyon kaybı oluştu resmen kırılma noktasındayım .Kodları nerde ne zaman kullanma kısmında zorluk çekiyorum. Cssden sonrada böyle olmuştum ama bootstrap ile hevesim daha da artmıştı kolay olduğundan sanırım. Yazılım ögrenenler tavsiye verebilirler mi ? Pes etmemek için uğraşıyorum.