Tuvalet kağıdı değil, kağıt bu hale geldi. Ben üniversiteye hazırlanırken 150-200 TL ye çanta dolusu kaynak kitap satın almıştım. Çok iyi hatırlıyorum, çantam doluylu elimde poşetler bile vardı. Şimdi işsiz kalan bir arkadaşım KPSS'ye hazırlanmaya karar vermiş, kitaplara bir baktık, o paraya anca 2-3 tane kitap alabiliyorsun. Okuduğumuz kitaplara da yansıdı, 15-20 TL ye aldığım kitaplar şuan 35 TL olmuş. Yine idare edecek bir fiyat, neyseki kitap alırken bunu da okurum şunu da okurum diye hep toplu alıyorum zamdan henüz etkilenmedim elimdekiler bitmediği için. Aynı şekilde A4 ler ve diğer baskı kağıtları, transfer kağıtları falan da altcoin gibi değerlenmeye başladı...