Revilationer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben uydurma diye ithamda bulunmuyorum acaba kaçırılan noktalar mı var ki diye düşünüyorum. Çünkü deneyimlerime gördüklerime ve çevreme baktıktan sonra bir mühendise asgari ücret teklif etmek ve gelip seninle çalışmasını beklemek dünyanın en saçma şeyi. Ciddi ciddi bunu yapanlar var mı akıl almıyor. Yakın akrabalarımdan fabrika sahibi olanlar var, işçisi bile genellikle asgari ücret üzeri alıyor. Normal lokal çapta bir fabrika yani çok da büyük bir yer değil.
Hocam sorun orda işte Türkiye de sadece ara eleman eksiği var o yüzden işçi değerli ama bizden milyon tane mezun işsiz olduğundan dolayı bu gelmezse diğeri gelir gözüyle bakılıyor