merhaba yarın 2.doz aşıyı olacağım seyahat edeceğim ama 14 gün süre geçmesi lazım diyorlar ama çevremde çoğu kişi gidip geliyor uçak ve ötübüs ile bu durumu yaşıyan varmı sorun olur mu