tekdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benden öncekine randevusuz muayene olamazsınız dedi ısrara rağmen sıra bana geldi direkt sevk kağıdını verdim farklı 2 poliklinikte de hiçbirşey demeden sıra verdiler randevu almadım
Anlamadım gitti valla o kadar yolu boşa gittik. Dediğim gibi farklı hastaneye yolladı. Yarın gidip danışayım bi. Çünkü randevu çıkması imkansız bu ay