Hocam vezneye gittim biri sıra bitmiş dedi. Diğerine gidiyom ayrı sorun. Kesin oluyor mu
Hocam benden öncekine randevusuz muayene olamazsınız dedi ısrara rağmen sıra bana geldi direkt sevk kağıdını verdim farklı 2 poliklinikte de hiçbirşey demeden sıra verdiler randevu almadım