sagocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bedelli askerlik yapmak istiyorum. Bu ayın sonuna kadar başvurup ödeme yapmam lazım. Fakat sağlık birimi başka hastaneye yönlendirdi o da randevusuz alamayız diyor. Randevu da yok gibi birşey. Şimdi nasıl bir yol izlemem lazım. Eğer 2022 ocak da başvuru yaparsam ne zaman giderim.
Sevk kağıdıyla randevusuz direkt gidin hasta kayıda kağıdınızı verin ekranda arada isminiz çıkıyo randevuya gerek yok güncel bilgi 2 gün önce gittim