Bedelli askerlik yapmak istiyorum. Bu ayın sonuna kadar başvurup ödeme yapmam lazım. Fakat sağlık birimi başka hastaneye yönlendirdi o da randevusuz alamayız diyor. Randevu da yok gibi birşey. Şimdi nasıl bir yol izlemem lazım. Eğer 2022 ocak da başvuru yaparsam ne zaman giderim.