Merhaba

Kiti bende inceledim. Daha önce pek çok kez kullanılmış olan site yedeği ile onay almanın güncel kurallara göre uygun olmadığını düşünüyorum.

Yinede başvuruyu gönderdim. Bakalım gelecek cevap nasıl olacak. Belki de yanılırım. Buradan gelecek cevabı paylaşacağım arkadaşlar.