Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapağı açar açmaz aldım kokuyu ayrıca 2 gündür de bol bol bol pekmez yiyip acı dürüm falan yiyorum ayıptır soylemesi hepsinin tadını da alıyorum tad ve koku gibi sorunlarım yok ağrım falanda yok sadece boğazım çok acıyor kaşınıyor gıcığım var ve öksürüyorum tek sorun boğazımda yani
yanlış yönlendirmek istemem o zaman doğrudur soğuk algınlığı olabilir çünkü benim tat koku birden kesilmişti en keskin şeyin kokusnu bile dibinden zar zor alıyordum