kahve koklayın kapağı açar açmaz koku alıyorsanız sıkıntı yok burnunuzu dibine kadar yaklaştırınca koku alıyorsanız geçmiş olsun kovid olma ihitmaliniz yüksek. testinde bir zorluğu yok yaptırın bence.
Kapağı açar açmaz aldım kokuyu ayrıca 2 gündür de bol bol bol pekmez yiyip acı dürüm falan yiyorum ayıptır soylemesi hepsinin tadını da alıyorum tad ve koku gibi sorunlarım yok ağrım falanda yok sadece boğazım çok acıyor kaşınıyor gıcığım var ve öksürüyorum tek sorun boğazımda yani