Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de fena bir boğaz ağrısı ve gıcık var covid olmuş olabilir miyim acaba?

Soğuk yemiştim geçen gece sabahında oldu covid olduğumu düşünmüyorum, sadece boğazımda sıkıntı var.
kahve koklayın kapağı açar açmaz koku alıyorsanız sıkıntı yok burnunuzu dibine kadar yaklaştırınca koku alıyorsanız geçmiş olsun kovid olma ihitmaliniz yüksek. testinde bir zorluğu yok yaptırın bence.