İyice forum tr gibi oldu valla. Tahmin ettiğim için açıklama sonrası hemen yeni mesajlara baktım 14132472364327 tane asgari ücret konusu açılmış.
Neden herkes bu kadar gündem konusu açma gayretinde, işi gücü siyasete çekme gayretinde anlamak zor. Twitter gibi falan kullanıyorlar burayı. Like alırım falan diye düşünülüyor herhalde.