hocam tamirciye vermek istemiyorum ne verdiysem daha çok bozuyorlar. Hocam kabloları lehimlemeyeceğim direk kulaklığın içini açıp anakartına yeni kabloyu takacağım lehimleyeceğim ama komple kablo değişecek

çok lehimle işim olmuyor zaten 40 yılda bir yapıyorum. bir sorum daha var bende 5 - 6 yıllık bir lehim pastası var bu işimi görür mü? lehim teli aldım amazondan cumartesi gelecek inşallah
Tam bilmiyorum ama lehim pastası kolay kolay bozulmaz. Aslında lehim pastası olmasa da olur. Ufak tefek işler için pastalı lehim teli zaten fazlasıyla iş görüyor.
benim bildiğim kulaklık ile kablo bağlantısı zaten lehimle yapılıyor. Anakarda lehim yapmadan kablo takmak mümkün değil.
Klay gelsin.