Yatırım yapmak yerine tavsiyeler vereceğinize ülkenin başında ki sorumluları sorgulasak ve gelecek seçimde neler değiştirebiliriz diye düşünsek gelecek nesillere de faydamız olur diye düşünüyorum. Sonuçta ülkeyi yönetenler bu hale getiriyor ben getirmiyorum vallahi de billahi de.
Adam Merco ile gezerken ben niye et yiyemiyorum diye düşünsek bir çılgınlık yapsak mesela ya da fikirleri ortaya döksek?