Araba fiyatlarında ciddi anlamda bir balon var dolar felan hikaye ikinci el 0 fiyatından %20 pahalı bunun ne enflasyon ne yüksek kurla izahı yok sular durulur 0 lar piyasaya sürülmeye başlanırsa geçen sene olduğu gibi yüksekten alanlar uzun süre bekleyebilir.