Katılıyorum kesinlikle olur. Kur yükselmesinden çok araçlar bineklik yerine yatırımlık oldu. Her alan kar etmek için satıyor. Sonunda zaten en son alanın elinde kalacak. Herkes birbirini kazıkllama peşinde. Aklı olan almaz bekler çok zorunlu olmadıkça gerek yok. Yurt dışında bakan bisikletle işe gidiyor geliyor. Bizde ise 100 tl zam alsın araba çekiyoruz altımıza ve sonuç.
Valla 2015 model. Satmaya hiiç
Niyetim yok. 300 K verseler ne olacak hiçbir işe yaramıyor sonuçta