Bence yapılması gereken TÜRKİYE CUMHURİYETİ vatandaşına ayrı yabancı uyruklulara ayrı fiyat belirlenmesi gerekir.E yok mu TRT payı şu payı bu payı uydursunlar yabancı uyruklularda geçerli bir vergi en azından bi gelirde elde edilmiş olur.