Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bircok kişinin doları var mantık olarak fakirlik artıyor ama 300 500 doları 10 20 dolar kaar getiriyor diye adam mutlu oluyor anlam veremiyorum ilk okul cocukları bile parası ile dolar alıyor su kadar kaar ettim diye konuşuluyor bu bir drama dır
kardeşim ayakkabı alacaktı hocam böyle harçlıklarıyla filan. çocuk tl de kaldı şimdi ayakkabı alamıyor. bi ara parasını dolar yapmış keşke diyor dolarda kalsaydım

Çocukların düştüğü durum bu bence.

şuan arkadaşlarıyla şakalaşıp ne bileyim okullarına adapte olması gerekirken ne durumdalar