Dostlar selam, kurlardan kaynaklı herkesin girmeyi planladığı ingilizce sitelere yöneleceğim Ancak bir sorum var, bilen cevaplarsa çok sevinirim.

İngilizce tabanlı ve global bir kitleye hitap eden sitenin adsense Türkiye'den olması sorun olur mu? Örneğin kullanıcılarım İngiltere'den, İsveç'ten vs. giriyor. Adsense gelecek para, onların kuru üzerinden mi çevriliyor? Yoksa farklı bir durum mu var? Kısacası Adsense'nin Türkiye'den olması, kitlenin dışarıdan gelmesi gelir kaybı/artışı sağlar mı?

Lütfen konuyla ilgili net bilgisi olan arkadaşlar yorum yapsın. Birçok kişi konuyu görüp, bilgi sahibi olacaktır. O yüzden net bilgi paylaşmakta fayda var