ben olsam 30 31 aralıgı beklerım hocam hepsıburada guzel bır kampanya yapıcakmıs dıye duydum bı kac kısıden aslı astarı nedır bılmem ama olmasa bıle yınede fıyatında degısıklık olur yıl sonu ındırımlerınde