Arkadaslar merhaba. Çeşitli e ticaret sitelerinde farkli fiyatlar var. Apple kendi sitesinden daha pahaliya satiyorlar. En son apple satişlarini durdurmuş diye duymuştum. Şuan apple sitesinde fiyat 24.199 tl. Acaba satiş aktif mi. Siparişin 16 ocakta teslim edeceğini söylüyor sistem. Apple store dan alım yapabilir miyiz. Bilgisi olan var mı?