teşekkür ederim, onun e devlet şifresi ile giriş yapıp başvuru yapalım o zaman ben yapamam diyor. Sağolun hocam bilgi için.

fikretk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistemsel olarak zaten yapamıyorsunuz. Vekiller bu yüzden var. Sadece kendi adınıza yapabiliyorsunuz