Merhaba hayırlı akşamlar, başkası adına kendi e devletimden marka başvurusu yapabilir miyim sorun yaşar mıyım? Vekil değilim problem çıkar mı? Vekil olmadığı halde başkası adına başvuru yapıp sonuç alan var mı ?