whiskycikolata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıkıntısı nedir hocam
Eskiden sadece adres doğrulama yapıp parayı çekerdik. Şimdilerde kimlik onayı da istiyor onun için de ayrı ücret veriyoruz. Hesap kapanma sıklığı da arttı.