Muhasebecinizle konusup, yurtdışı kazanç beyan ediyorsunuz fatura keserken. KDV ödemiyorsunuz bu şekilde.
Arkadaşlar temel olarak banka hesabınıza giren her ticari paranın vergisini vermek ZORUNDASINIZ/ZORUNDAYIZ. Tabi bir çok kural, net ve düzdün olmadığı için kafa karışıklığı var fakat olay bundan ibaret. Bunun için muhasebeci yada vergicilere gidip ben kazanıyorum vergi vermek istiyorum diyorsunuz.